Sikker betaling

Honninghuset modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard via en sikker og krypteret forbindelse med YourPay.  Dit beløb vil først blive trukket, når varen afsendes. Det anvendte betalingssystem opfylder meget strenge krav til sikkerheden. Dette bekræftes med et låse ikon i din browsers venstre side: Sikker.

Under betaling indtastes navn på kortholder, kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Honninghuset gemmer ikke oplysningerne og alle oplysninger slettes af YourPay så snart betalingen er gennemført.

Alle beløb er i DKK (Danske kroner) og incl. moms.
Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Behandling af personlige oplysninger 

Dine personlige oplysninger anvendes kun i forbindelse med gennemførelsen af ordren. Honninghuset´s behandling af dine personlige oplysninger sker i øvrigt i henhold til gældende lovgivningen for persondata og opbevares i maksimalt fem år, hvorefter de slettes. Vores hjemmeside er desuden krypteret hvad ses ud fra låseikonet i din browser.

 

Fremsendelse af ordrebekræftelse 

Når varerne er bestilt, modtager du en ordrebekræftelse til din e-mail. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse ganske kort tid efter din bestilling, må du kontakte Honninghuset på tlf 23 23 01 30 eller på honninghuset@gmail.com.

 

Levering 

Har vi modtaget din ordre inden kl. 10:00 bliver din vare sendt samme dag. Ordre modtaget i week-enden sendes først mandag.

Vi anvender Post Nord som lover at din vare når frem inden for 5 hverdage. Mod et ekstragebyr kan du vælge Quickbrev til levering inden for 1-2 hverdage. Honninghuset er ikke ansvarlig for evt. forsinkelser med Post Nord. Der kan af og til gå længer tid end lovet!

 

Fortrydelsesret og returnering 

Eventuelle omkostninger Honninghuset måtte have ved din fortrydelse af varen, vil blive modregnet i det beløb Honninghuset krediterer i forbindelse med varens tilbagelevering.

Såfremt varen er blevet taget i brug, eller ikke er opbevaret efter forskriften, bortfalder fortrydelsesretten.

Vi henviser i øvrigt til de til enhver tid gældende regler i Forbrugeraftaleloven.

 

Reklamation 

Er der noget galt med den bestilte vare, kontakt os da venligst, så vi sammen kan finder en tilfredsstillende løsning.

I henhold til loven skal vi henvise til flg. link – hvis du ikke ønsker at tale med os først;

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Vi gør opmærksom på, at der for økologisk propolis kan findes rester af træsplinter da denne er rå og skrabes af direkte fra bistadet. Vi kan derfor ikke garantere, at din propolis er 100 % ren, men vi gør alt for at sortere evt. urenheder fra, inden varen sendes. Reklamationsretten gælder derfor ikke ved fund af mindre ubetydningsfulde urenheder.

Du skal reklamere i ”rimelig tid” efter du har modtaget varen.

Hvis din rekalmation er berettiget dækker Honninghuset returnerings omkostningerne i et rimeligt omfang.

 

Reklamationen skal sendes skriftlig og gerne med billed dokumentation til honninghuset@gmail.com.

Evt. returnering sendes til:

Honninghuset
Risenholmsvej 1
3760 Gudhjem

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Tvister 

Skulle det mod forventning ikke lykkes os at finde en rimelig løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Se nærmere på www.kfst.dk.

Honninghuset (Registreret dansk enkeltmandvirksomhed)
CVR.: 28254792
Risenholmsvej 1
3760 Gudhjem

E-Mail: honninghuset@gmail.com
Tlf. 23 23 01 30